ΠΡΟΣΟΧΗ: το βίντεο είναι μόνο για ΦΑΛΑΚΡΟΥΣ

οι με τριχοφυΐα ας την προστατέψουν

Δείτε γιατί φέτος θα επιδοτήσουμε το ΚΤΕΛ για σχεδόν διπλάσιο χρονικό διάστημα ΚΑΙ για τη διαδρομή Λιτόχωρο-Πριόνια και διάφορα… παρεμφερή θέματα


Απόσπασμα της συζήτησης του θέματος “Λήψη απόφασης για την σύναψη προγραμματικής σύμβασης με το Αστικό ΚΤΕΛ Κατερίνης και το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Ν. Πιερίας για την εκτέλεση δρομολογίων ενόψει της τουριστικής περιόδου. (Εισήγηση Μακρίδης Παρασκευάς, ειδικός συνεργάτης)”.

Παρουσία και των επτά ιδιοκτητών ταξί του Λιτοχώρου.

Ο δήμαρχός μας διευκρινίζει ότι η απόφαση που κλήθηκε να πάρει -και πήρε- το Δημοτικό μας Συμβούλιο (η διοικούσα πλειοψηφία), ΔΕΝ έχει καμία σύνδεση με το τι μπορεί ή δεν μπορεί να συμβεί με μια μελλοντική κοινοπραξία ιδιοκτητών ταξί.

Πέρα απ’ όλα τ’ άλλα που προέκυψαν ήδη και θα παρουσιαστούν σε προσεχές ρεπορτάζ, υπάρχουν ήδη πολλές ζωτικές απορίες για το θέμα/ήδη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου:

  • πως θα επιδοτήσουμε ΚΑΙ φέτος τα δρομολόγια Ν. Έφεσος- Ν. Πόροι, ΧΩΡΙΣ να γνωρίζουμε τι κίνηση εξυπηρέτησε το περασμένο καλοκαίρι το συγκεκριμένο επιδοτούμενο δρομολόγιο; Πως επικαλείται κάποιος την σύνταξη σχετικής μελέτης ή την επανάχρηση της περσινής, ΧΩΡΙΣ να συμπληρώσει αυτό το ζωτικό στοιχείο; Τα εισιτήρια που “κόπηκαν” πέρυσι αφορούσαν την πλήρη διαδρομή ή τμήματά της και πόσα ήταν για την κάθε περίπτωση;
  • είναι η διαδρομή Λιτόχωρο-Πριόνια-Λιτόχωρο “άγονη” ή η πιο “γόνιμη” της Πιερίας; Αν το ΚΤΕΛ είχε ενδιαφέρον δεν θα μπορούσε να δημιουργήσει δρομολόγιο -έστω και εποχικό- χωρίς καμία “αντισταθμιστική συνεισφορά”;
  • το να επιδοτεί (έστω με τη μορφή της “αντισταθμιστικής συνεισφοράς”) ένας δημόσιος φορέας, έναν ιδιώτη (ΚΤΕΛ) σε βάρος άλλου ιδιώτη (ταξί), ΔΕΝ αποτελεί καραμπινάτη περίπτωση αθέμιτου ανταγωνισμού;
  • πως η θεμιτή βοήθεια στον Olympus Marathon, οδηγεί στην επιμήκυνση της επιδοτούμενης περιόδου σχεδόν στο διπλάσιο;
  • ποιο κέρδος μπορούν να αναμένουν οι όποιοι ενδιαφερόμενοι, όταν μεταξύ των χιλιάδων που και πάλι θα χρησιμοποιούν το ταξί, θα υπάρξουν 50 τυχεροί που τα παρασκευοσαββατοκύριακα Ιουλίου-Αυγούστου θα κάνουν τη διαδρομή με το ΚΤΕΛ, αντί 2/4 ευρώ; Θα λυθεί κάποιο πρόβλημα ή αντιθέτως θα έχουμε 50 τυχερούς και τους υπόλοιπους πολύ περισσότερο και δικαιολογημένα εξαγριωμένους;
  • υπάρχει κάποιος νομικός στο Δήμο να εξηγήσει στους ιδιοκτήτες ταξί τι μπορεί και τι ΔΕΝ μπορεί να πράξει μια κοινοπραξία ταξί; Όχι τι μπορεί να εικάσει ο οποιοσδήποτε, αλλά τι ο νόμος ορίζει σήμερα και που μπορεί να βεβαιώσει ο νομικός ότι ορίζει ο νόμος.

Η συζήτηση του θέματος διήρκεσε πολύ περισσότερο από το παραπάνω απόσπασμα. Τις επόμενες μέρες θα δημοσιευτεί και ολόκληρη η -θυελλώδης- συζήτηση και το σχετικό ρεπορτάζ. Η προειδοποίηση για τους κατόχους ικανοποιητικής τριχοφυΐας ισχύει και για το σύνολο της συζήτησης.

Και κρατείσθε από τας χειρολαβάς.-