No, we can not miss this (too)

με ήδη χαμένες τις 365 μέρες παγκόσμιας προβολής...

θα βολευτούμε με …ταμπλώ -στην εποχή του hot spot και του bluetooth- και … οι δώδεκα θεοί, κάποια στιγμή, κάτι θα κάνουν για να μας βοηθήσουν…

 

 

Μπορεί να χάσαμε την ευκαιρία της παγκόσμιας προβολής μέσω της κεντρικής εκστρατείας του αρμόδιου για τον Τουρισμό κρατικού φορέα, μπορεί και πάλι να μην εντόπισε κανείς στην Ελλάδα ότι ο τόπος μας είναι το κορυφαίο παράδειγμα τόπου που συνδυάζει και το βουνό και τη θάλασσα, τις διακοπές πραγματικά στη διάρκεια όλης της χρονιάς, να μην πρωταγωνιστεί ο Όλυμπος (και η Πιερία) στο βίντεο “365 day destination”…, αλλά κερδίσαμε μια θέση στο «60’ λεπτά μακριά»!!! Δηλαδή, την ευκαιρία μέσω ταμπλό, τοποθετημένων σε αξιοθέατα σημεία (της Θεσσαλονίκης) να ενημερωθεί ο ήδη επισκέπτης (της Θεσσαλονίκης) ότι στις επιλογές του μπορούν να συμπεριληφθούν και καμιά δεκαριά περιοχές-αξιοθέατα, σε απόσταση (από την Θεσσαλονίκη) μικρότερη των 60 λεπτών ταξιδιού…

 

Η ΕτΟ εύχεται ολόψυχα, σε όλους μας, να είμαστε ΜΟΝΟ τόσο μακριά «νυχτωμένοι»…. Και γρήγορα να ξημερώσει κι εδώ η πραγματική μέρα.

 


ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ – ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 13/09/2017

 

«ΜΟΝΟ 60 ΛΕΠΤΑ ΜΑΚΡΙΑ-JUST 60 MINUTES AWAY!»:
Η ΝΕΑ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΑΞΙΟΘΕΑΤΩΝ
ΣΕ ΜΙΚΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

 

«Μόνο 60 λεπτά μακριά! – Just 60 minutes away!» είναι ο τίτλος της της νέας καμπάνιας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, που υλοποιείται μέσω της Αντιπεριφέρειας Τουρισμού και Πολιτισμού της Π.Κ.Μ., η οποία παρουσιάζει θεματικά στον επισκέπτη τα αξιοθέατα της περιοχής, δίνοντας ξεχωριστή έμφαση στην εγγύτητά τους από την πόλη της Θεσσαλονίκης.

Η καμπάνια υλοποιείται μέσω είκοσι (20) σταθερών σταντ ελαφράς μεταλλικής κατασκευής δύο όψεων, στη μία πλευρά των οποίων απεικονίζεται ο ενιαίος χάρτης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, με σημείο ένδειξης για το πού βρίσκεται ο επισκέπτης, ενώ στην άλλη πλευρά του σταντ παρουσιάζεται ένα από τα μοναδικά αξιοθέατα της Περιφέρειας. Μάλιστα στον χάρτη επισημαίνεται και η οδική διαδρομή που θα πρέπει να ακολουθήσει ο ταξιδιώτης για να επισκεφθεί το συγκεκριμένο αξιοθέατο. Τα σταντ αυτά έχουν τοποθετηθεί σε επιλεγμένους εξωτερικούς χώρους της Θεσσαλονίκης, όπου συγκεντρώνονται συνήθως επισκέπτες της πόλης (Λιμάνι, ΚΤΕΛ, κτλ). Κάποια από αυτά τα σταντ έχουν τοποθετηθεί εντός του χώρου της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης και έχουν τη δυνατότητα οι πολυάριθμοι επισκέπτες της Έκθεσης να τα δουν.

Σκοπός της καμπάνιας είναι να παρουσιάσει στον περιηγητή της Θεσσαλονίκης το ενοποιημένο τουριστικό προϊόν της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, που περιλαμβάνει αξιοθέατα, μνημεία και πλήθος άλλων τουριστικών, πολιτιστικών και φυσιολατρικών πόρων σε μικρή απόσταση μεταξύ τους. Έτσι, διευκολύνει την περιήγηση του επισκέπτη σε ποικίλες θεματικές διαδρομές της επιλογής του σε μικρό χρονικό διάστημα.

«Στο πλαίσιο της ενοποιημένης παρουσίασης του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειάς μας, υλοποιούμε μια νέα, πρωτότυπη καμπάνια με τίτλο “Μόνο 60 λεπτά μακριά! – Just 60 minutes away”, που αναδεικνύει τα τουριστικά, πολιτιστικά και ιστορικά αξιοθέατα της περιοχής μας, τα οποία βρίσκονται σε απόσταση μόλις μίας ώρας από την πόλη της Θεσσαλονίκης. Με τον τρόπο αυτό, αναδεικνύουμε τις πολλαπλές τουριστικές δυνατότητες και τις απαράμιλλες ομορφιές του τόπου μας, προτείνοντας στους επισκέπτες μια ευρεία δέσμη σύντομων θεματικών διαδρομών που μπορούν να επιλέξουν», υπογράμμισε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού Αλέξανδρος Θάνος.