Χρόνια Πολλά

και του χρόνου καλύτερα

κάποια στιγμή, κάποιος θα ανακαλύψει την Αμερική και την ανάγκη ο τόπος που θέλει ανάπτυξη από τον Όλυμπο, να αποκτήσει, όχι ελικοδρόμια στα 2800μ, αλλά μια διαδικτυακή παρουσία, όπως αυτή πρέπει να είναι για να παράγει διαφήμιση, όχι αφορμή για σπατάλες και κονόμες…

 

Ένα …”κουτσό” doodle της Google τιμά την σημερινή επέτειο της κατάκτησης της κορυφής του Ολύμπου, από δύο Ελβετούς και έναν Έλληνα, 105 χρόνια πριν, ανήμερα της εθνικής γιορτής της Ελβετίας, η οποία σήμερα …δεν “βλέπει” το επετειακό doodle που τόσο την αφορά (και θα έπρεπε να αφορά και εμάς).

Το σημερινό τιμητικό γράφημα της μεγαλύτερης μηχανής αναζήτησης στο Διαδίκτυο είναι …”κουτσό” για δύο λόγους:

α. δεν παραπέμπει σε κάτι ειδικό στο Ίντερνετ για τη σημερινή επέτειο, παρά μόνο στο γενικό λήμμα της Wikipedia για τον Όλυμπο και

β. δεν είναι ορατό στους χρήστες του δικτύου σε ολόκληρο τον πλανήτη, παρά μόνο στη Χιλή, το Περού, την Αργεντινή, την Αυστραλία, τη Νέα Ζηλανδία, το Βιετνάμ(!!!), το Ισραήλ, την Ελλάδα, τη Βουλγαρία, την Ρουμανία, την Ουγγαρία, την Τσεχία, την Σλοβακία, την Πορτογαλία, την Ισπανία, τη Γαλλία, την Ιρλανδία, τη Μεγάλη Βρετανία, τη Σουηδία, την Εσθονία και την Κίνα, μοναδική μεγάλης έκτασης χώρα. Το σημερινό επετειακό γράφημα ΔΕΝ βλέπει η Ελβετία (αν και την αφορά άμεσα), ούτε οι ΗΠΑ, ούτε η Ρωσική Ομοσπονδία, ούτε καν άλλα γειτονικά κράτη!!! Ούτε καν όλα τα κράτη-μέλη της ΕΕ!!!

Ένα από τα “τεχνικά” προβλήματα που οδηγούν την Google στην επιλογή της αυτή, είναι ότι δεν υπάρχει στο Διαδίκτυο, τόπος (έστω και μια “σελίδα”) που να αφορά ειδικά τη σημερινή επέτειο της ανάβασης στο Μύτικα των Boissonnas, Baud-Bovy και Κάκαλου, ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ, τη γλώσσα που ανεπίσημα θεωρείται ήδη η “γλώσσα του Διαδικτύου”… Έτσι περιορίζεται σε περιοχές του πλανήτη που χρήστες πρόσφατα ασχολήθηκαν -για τον οποιοδήποτε λόγο- με έρευνα σχετική με τον Όλυμπο, μέσω της μηχανής του…

Το ποιος μπορεί να ευθύνεται για την παράλειψη αυτή είναι σίγουρα θέμα απόψεων -ειδικά, απόψεων Ελλήνων-. Το σίγουρο είναι ότι κάποιοι και ευαγγελίζονται την προβολή δια του Διαδικτύου -χρόνια τώρα- και σπαταλούν (εκ του αποτελέσματος) δημόσιο χρήμα που “πάει στράφι”, αφού το σημερινό doodle δεν το βλέπει καν η Ελβετία….

Και του χρόνου (καλύτερα).-

ΥΓ: τις προσεχείς ημέρες, η ΕτΟ θα δημοσιεύσει και ρεπορτάζ για την “ηλεκτρονική βιτρίνα” του τόπου μας και την συμβολή παραδοσιακών εργαλείων -όπως ο γκασμάς- στο παγκοσμίου εμβέλειας brand name που -ως γνωστόν- διαθέτει (ο τόπος μας, όχι ο γκασμάς).-