Πόσα δώσαμε

για να αποκτήσουμε τι;

πόσο μας κόστισε η προβολή που αύξησε τον τουρισμό μας (ενώ τα σκουπίδια αυξανόταν και οι γαλάζιες σημαίες μας εξαφανιζόταν); – ποια -θετική- προβολή “ισοφάρισε” την αυτο-δυσφήμησή μας;;;

 

 

 

 

 

 

 

Στη χθεσινή (12.2.2020) συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου και με αφορμή την συζήτηση σχετικού θέματος, δύο μέλη του σώματος θυμήθηκαν τα σχετικά με την προβολή του Δήμου μας και τα κονδύλια που δαπάνησε γι’ αυτό το σκοπό η -προηγούμενη- διοίκηση Δημόπουλου. Και η διαπίστωση της μιας συμβούλου, η οποία ήταν δημοτική σύμβουλος και επί Δημόπουλου, ήταν ότι δαπανήθηκαν μεγάλα ποσά. Η διαπίστωση του συναδέλφου της, επικεφαλής της “Συμπολιτείας” ήταν πιο… ενδιαφέρουσα. Στην ουσία, ο επικεφαλής της “συμπολιτευόμενης αντιπολίτευσης” -όπως ο ίδιος την περιέγραψε χθες-, είναι μια σοβαρή καταγγελία.

Με δεδομένο τι συνέβη στις πρόσφατες σοβαρές καταγγελίες που ακούστηκαν μέσα στο Δημοτικό Συμβούλιο, από τον Σεπτέμβριο του 2019 ως χθες, το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να δείτε το βίντεο και να … το ξεχάσετε. Μαζί με τις καταγγελίες. Και να εύχεστε να έχετε λεφτά να πληρώνετε. ‘Έστω και με δικαστικά μέτρα.

ΥΓ: ο μόνος απολογισμός της προηγούμενης διοίκησης -Δημόπουλου- δεν ήταν πραγματικός απολογισμός, αλλά μια αυθαίρετη αναφορά σε αύξηση του τουρισμού μας (που οδήγησε και σε αύξηση των απορριμμάτων μας!!!), στην τελετή παράδοσης-παραλαβής, τον Σεπτέμβριο του 2019. Στην αρχή της θητείας του, ο πρώην δήμαρχος “πέταξε” την προηγούμενη έκδοση της ιστοσελίδας του Δήμου μας και ανακοίνωσε ότι αυτή θα εκσυγχρονιστεί/αναβαθμιστεί/κτλ. Στη συνέχεια ανακοίνωσε ότι η ιστοσελίδα θα γίνει …δύο ιστοσελίδες κι ότι αυτή της προβολής θα φιλοξενηθεί στην διαδικτυακή πλατφόρμα του ΕΟΤ. Μήνες πριν την ολοκλήρωση της -πενταετούς- θητείας του, ο Κ. Δημόπουλος ανακοίνωσε ότι οι δύο ιστοσελίδες έσονται εις ιστοσελίδαν μία. Το παράξενο είναι ότι η μία αυτή ιστοσελίδα εμφάνιζε μαζί και την όποια προβολή της περιοχής μας, αλλά και τις δυσάρεστες ειδήσεις που περιέγραφαν έναν τόπο με πολλά προβλήματα στην αποκομιδή των απορριμμάτων… Και μάλιστα με τον επισημότερο τρόπο: με δελτία Τύπου του ίδιου του Δήμου, με τα οποία οι δημότες απειλούνταν με πρόστιμα και διάφορα άλλα τέτοια επικοινωνιακά. Αν όλα αυτά (μαζί) οδήγησαν σε αύξηση του τουρισμού (μας)… τότε πρόκειται για θρίαμβο της θεωρίας της αρνητικής διαφήμισης και ο πρώην δήμαρχος και οι συνεργάτες του αδικούνται από την παγκόσμια κοινότητα των διαφημιστών και των κοινωνιολόγων της Επικοινωνίας, παραμένοντες στην αφάνεια. Μαζί με τον τόπο μας, αναμφισβήτητα.-

ΥΓ2: οι τακτικοί αναγνώστες της ΔΙΑΥΓΕΙΑΣ γνωρίζουν ήδη ότι, πράγματι, πολλά δαπανήθηκαν για την προβολή του Δήμου μας. Και σ’ αυτά πρέπει να προσμετρηθούν όλα όσα η προηγούμενη διοίκηση συνδύασε σε πνεύμα και φιλοσοφία (προβολής) και χρήμα (δημόσιο). Και σ’ αυτά -τα έξοδα- πρέπει να προσμετρηθούν όλα όσα έτσι παρουσιάστηκαν από την προηγούμενη διοίκηση, δηλ. δημιουργία και φιλοξενία ιστοσελίδων, φωτογραφίσεις, βιντεοσκοπήσεις, συνεργασίες, αναθέσεις, συνεργασίες, κτλ κτλ κτλ. Και να δούμε όλοι τι περιλαμβάνει η σούμα στα έξοδα. Και μόνο μετά να κρίνουν το έργο. Αν βέβαια αλλάξει κάτι στην τύχη που επιφυλάσσει το σημερινό Δημοτικό Συμβούλιο στις καταγγελίες της συμπολιτευόμενης και της αντιπολιτευόμενης αντιπολίτευσης ή της διοίκησης.-