πες μας κι ότι τα μέτρα εφαρμόζονται απαρέγκλιτα, ότι το καλύτερο είναι ο εχθρός του καλού, ότι θεραπεύεις παθογένειες κι ότι πρώτος εσύ δίνεις το καλό παράδειγμα… ή πες ό,τι θες
η ανακοίνωση της” Λαϊκής Συσπείρωσης Δίου–Ολύμπου” για το ατύχημα στην Βροντού
ο 22ος Olympus Marathon είναι εδώ!!!
η ανακοίνωσή της για το ατύχημα στην Βροντού
αλλά και η διαλεύκανση των συνθηκών
μεταφέρθηκε ήδη στην Θεσσαλονίκη
δείτε τα του happening των αποκαλυπτηρίων σε φωτό και βίντεο
παρά την ενημέρωση… οι τηλεφωνικές απάτες καλά κρατούν
προς την ηγεσία του Υπουργείου και της ΕΛ.ΑΣ.,αλλά και τους βουλευτές Πιερίας, για τη λειτουργία των Γραφείων Ταυτοτήτων
στις 8μμ στο Πάρκο της Κατερίνης
γνωρίζει κανείς??? ανακοινώθηκε ποτέ κάτι? έγινε ποτέ κάτι σχετικό???


