Στο παρά 1′

(να κλείσετε θέση και στην επόμενη καστανογιορτή)

και να πάτε απ’ τον καινούριο δρόμο…

 

Με σημαντικότατη καθυστέρηση που κόστισε και ένα “προεδρικό” “κράξιμο” του δημάρχου και της αντιπεριφερειάρχη στην τελευταία καστανογιορτή της Σκοτίνας, ανακοινώθηκε σήμερα η υπογραφή της σύμβασης για το έργο-κατάκτηση και κατόρθωμα: την αποκατάσταση τμήματος διαδημοτικής οδού Σκοτίνας- Π. Σκοτίνας Δήμου Δίου-Ολύμπου. Με προυπολογισμό 500.000 ευρώ!!! Ογδόντα οκτώ -88- ώρες πριν ανοίξουν οι κάλπες…

 

 

 

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΙΕΡΙΑΣ
28ης Οκτωβρίου 40, Κατερίνη, Τ.Κ. 60132
e-mail: press@pieria.pkm.gov.gr
ιστοσελίδα: http://www.pkm.gov.gr
facebook: www.facebook.com/perifereiakienotitapierias

Κατερίνη,  22 Μαΐου 2019

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Υπογράφηκε η εργολαβική σύμβαση του έργου «Επείγουσες εργασίες για αποκατάσταση τμήματος διαδημοτικής οδού Σκοτίνας- Π. Σκοτίνας Δήμου Δίου-Ολύμπου» από την Αντιπεριφερειάρχη Πιερίας

 

Σοφία Μαυρίδου, Αντιπεριφερειάρχης Πιερίας: «Με αμείωτο ρυθμό, η Περιφερειακή Ενότητα Πιερίας, ,συνεχίζει το τεχνικό της πρόγραμμα, για τη βελτίωση των οδικών συνθηκών ασφαλείας και της καθημερινότητας των πολιτών, μέσα από την υλοποίηση σημαντικών έργων που αναβαθμίζουν την περιοχή»

Την εργολαβική σύμβαση του έργου  «Επείγουσες εργασίες για αποκατάσταση τμήματος διαδημοτικής οδού Σκοτίνας- Π. Σκοτίνας Δήμου Δίου-Ολύμπου», υπέγραψε η Αντιπεριφερειάρχης Πιερίας, κ. Σοφία Μαυρίδου, στο γραφείο της, στην έδρα της Περιφερειακής Ενότητας Πιερίας.

Το έργο, προϋπολογισμού μελέτης 500.000,00 €, με χρηματοδότηση από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ) 2018 στη ΣΑΕΠ 808 του έργου με κωδικό 2018Π80800002, περιλαμβάνει παρεμβάσεις για την αποκατάσταση βλαβών στη διαδημοτική οδό Σκοτίνας – Π. Σκοτίνας του Δήμου Δίου – Ολύμπου.

Ειδικότερα, το αντικείμενο του έργου περιλαμβάνει 1) χωματουργικά (πρόκειται να γίνουν εργασίες σποραδικής άρσης των καταπτώσεων σε μήκος περίπου 2,50 χλμ λόγω της διάβρωσης που προκλήθηκε λόγω των έντονων βροχοπτώσεων 2) τεχνικά (θα κατασκευαστούν ιρλανδικό ρείθρο- πλάτους 5,00μ από οπλισμένο σκυρόδεμα C 20/25 σε 3 θέσεις-επενδεδυμένη τάφρος καθώς και σωληνωτοί οχετοί σε διασταυρώσεις με χωματόδρομους 3) οδοστρωσία σε όλο το μήκος  4) ασφαλτικά και  5) σήμανση (στα σημεία υψηλής επικινδυνότητας, θα τοποθετηθούν στηθαία ασφαλείας και πινακίδες, ενώ σποραδικά θα τοποθετηθούν πλαστικοί οριοδείκτες οδού.