Πάσχα κι Ανάσταση

δεν είναι μόνο οι όπερες κι οι χορωδίες

είναι κυρίως τα τραγούδια των ανθρώπων που εμπνέονται απ’ το ανώτερο, των ανθρώπων που αγωνίζονται και βασανίζονται και ελπίζουν, πολεμώντας το άδικο και την καταπίεση, προσμένοντας το πρώτο φως, το πρώτο μπουμπούκι, το πρώτο χελιδόνι

 

 

 

 

Wa habibi – παραδοσιακό των Μαρωνιτών (χριστιανών) του Λιβάνου

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ηπειρώτικο μοιρολόϊ (μάνα που θρηνεί το νεκρό γιο της) που κατέγραψε η Δόμνα Σαμίου. Ιδιοτοπικός χορός που χορεύεται στην Ήπειρο την περίοδο του Πάσχα γνωστός με το όνομα καγκελάρης.

 

 

 

Τραγούδια του Πάσχα – Τραγούδια Μεγάλης Εβδομάδας (Το παρακάτω κείμενο είναι παρμένο από το βιβλίο “Γιώργος Μητσάκης-Αυτοβιογραφία”, επιμέλεια Νίκου Οικονόμου.) “Γύρω στα 1967, επηρεασμένος από την κίνηση των “ολοκληρωμένων έργων”, των “ορατορίων” , που ουσιαστικά είχαν επιβάλει οι Θεοδωράκης-Χατζιδάκης και βλέποντας τη μεροληπτική προτίμηση του Λαμπρόπουλου (διευθυντή της Columbia) στους παραπάνω συνθέτες, αποφασίζει να γράψει και ο Μητσάκης ένα ορατόριο , το “Γολγοθά”. – Αποτελείτο από τέσσερα μέρη :το Μυστικό Δείπνο, τη Σταύρωση, την Ταφή και την Ανάσταση. Ο δίσκος ηχογραφήθηκε στις 45 στροφές, από δυο τραγούδια σε κάθε πλευρά, τυπώθηκε το εξώφυλλο αλλά δεν κυκλοφόρησε τελικά για πολλούς λόγους… – Συντελεστές (τραγουδιστες) του δίσκου ήταν η Λίτσα Διαμάντη και ο Δημήτρης Τζαννής. Συμμετείχε η χορωδία Κοκκινιάς.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Κ Α Λ Η  Α Ν Α Σ Τ Α Σ Η