Δουλεύει;

το infokiosk μας

γιατί το βλέπουμε περισσότερο να μην δουλεύει παρά να δουλεύει – στην πραγματικότητα… δεν το πετύχαμε μια φορά να δουλεύει

 

 

 

 

Η ηλεκτρονική, καινοτόμα δράση με διάδραση, προσφορά και δαπάνη του Επιμελητηρίου Πιερίας, τοποθετήθηκε στις 14.4.2021 και την επομένη εγκαινιάστηκε από τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου, Ηλία Χατζηχριστοδούλου και παραλήφθηκε από τον δήμαρχο Δίου-Ολύμπου, Βαγγέλη Γερολιόλιο.

Ένα infokiosk που προσφέρει ενημέρωση σε Έλληνες και αλλοδαπούς επισκέπτες του τόπου μας, από μια οθόνη touch screen και με ένα απλό menu, πολύγλωσσο και χρηστικό, δηλαδή με πληροφορίες εγκυκλοπαιδικές, αλλά και πρακτικές για σημεία ενδιαφέροντος, ξενοδοχεία, διαδρομές και δρόμους, αρχαιολογικούς χώρους, μουσεία, αναψυχή και εστίαση και πολλά άλλα, πληροφοριακό υλικό εμπλουτισμένο με φωτογραφίες και βίντεο.

Ως εδώ καλά.

Ήταν δεδομένο την ημέρα των εγκαινίων -το λέει κι ο πρόεδρος ότι όσα λείπουν θα συμπληρωθούν στην πορεία- ότι το υλικό που θα παρουσιάζεται από το infokiosk θα συμπληρωθεί στη συνέχεια και θα ανανεώνεται μόνιμα.

Αυτό που δεν είναι αναμενόμενο είναι το infokiosk να μην λειτουργεί, από τον πρώτο κιόλας μήνα της ζωής του.

Γιατί δεν λειτουργεί.

Περισσότερο δεν λειτουργεί, παρά λειτουργεί.

Το καταγράφει το ρεπορτάζ της Ε τ Ο, εδώ και πολλές μέρες και το έχουν βιώσει όσοι θέλησαν να το δοκιμάσουν.

Κι επειδή μια οθόνη που προβάλλει το υλικό μιας βάσης δεδομένων που λειτουργεί online δεν είναι στις μέρες μας, ούτε τεχνολογικό θαύμα, ούτε άγνωστη στους πολλούς διαδικασία, δεν μπορεί η ανανέωση και ο εμπλουτισμός να σημαίνει αναστολή λειτουργίας.

Οπότε… τι πρόβλημα αντιμετωπίζει το ένα και μόνο infokiosk μας;;;
Αν αντιμετωπίζει τώρα, χωρίς τουρίστες… τι θα γίνει το καλοκαίρι που θα “βουλιάξουμε” από τουρισμό;