Να μείνουν οι ράγες;

ή να φύγουν και οι ράγες;

ο κύβος θα ριφθεί μεθαύριο, στο Δημοτικό Συμβούλιο

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          Αν μείνουν οι ράγες, το τελευταίο ίχνος της γραμμής που και στα χαρτιά καταργήθηκε, θα γίνει πεζόδρομος και θα στρωθεί με κυβόλιθους, ώστε μελλοντικά να μπορεί να κυκλοφορεί τραμ. Ταυτόχρονα, ο πεζόδρομος θα έχει ποδηλατόδρομο, χώρους πρασίνου και στάθμευσης οχημάτων και τους δύο δρόμους εκατέρωθεν της γραμμής.

Η άλλη -προτεινόμενη- λύση είναι να ξηλωθούν οι γραμμές και να εκμεταλλευτεί πλήρως ο χώρος που θα απελευθερώσουν, ενώ τα έργα του ΟΣΕ που “πατούσε” η γραμμή (μικρές γέφυρες) και ο χώρος που βρίσκονται οι ράγες να γίνουν δρόμος που θα είναι η εναλλακτική διαδρομή όταν οι -πολλές- ιρλανδικές διαβάσεις του Πλαταμώνα είναι αδιάβατες.

Μεταξύ αυτών των δύο θα διαλέξουν τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου μας στην συνεδρίαση της Τετάρτης 23.3.202 και αφού έχουν συμβεί ήδη όλα τα απαραίτητα, όπως απόφαση του τοπικού συμβουλίου και η συνεννόηση με την ΓΑΙΟΣΕ. Η νέα διοίκηση, τοπικά και κεντρικά (Δήμος και κυβέρνηση) δεν κρίνουν απαραίτητο να υπάρχει και η άποψη των ειδικών και ο σχεδιασμός των τεχνοκρατών, όπως είχε ανακοινώσει η διοίκηση της ΓΑΙΟΣΕ επί της προηγούμενης δημαρχίας και κυβέρνησης. Η ιστορία της γραμμής έχει ήδη γραφτεί και είναι μια τυπική ιστορία νεοελληνικής απογοήτευσης και καταστροφής ενός μοναδικού κεφαλαίου ανάπτυξης κι αυτό εδώ είναι το τελικό κεφάλαιο, σε πλήρη αρμονία με όλα τα προηγούμενα. Το πιθανότερο είναι ότι το μόνο κομμάτι γραμμής με ράγες θα απομείνει το ελάχιστο κι αυτό στην περιοχή που τίποτα δεν μπορεί να χτιστεί. Με το ένα άκρο της να στεγάζει ήδη καφέ-μπαρ και τμήμα της νοικιασμένο σε αιρετό που υπογράφει και την απόφαση του τοπικού. Στον τόπο μας όλα μπορούν να συμβούν, με τους κατάλληλους αιρετούς. Όσο για το τραμ χιλίων μέτρων διαδρομής… κι αυτό το αποφάσισαν ήδη οι εν λόγω αιρετοί.

 

6-ΓΡΑΜΜΕΣ

 

 

6. 12-11-21-ΟΣΕ-ΓΡΑΜΜΗ ΠΛΑΤΑΜΩΝΑ_signed

 

 

6. Απάντηση ΓΑΙΑΟΣΕ

 

 

6. Πρακτικό ΤΚ Πλαταμώνα-Απομάκρυνση γραμμών