Έτσι έχουμε μάθει και έτσι λειτουργούμε μέχρι σήμερα. Υπεύθυνα, διεκδικητικά, με πολύ δουλειά, συνέπεια και μεθοδικότητα. Και έτσι ακριβώς, θα συνεχίσουμε και το 2017, και τον επόμενο χρόνο, και το ’19, … για να κάνουμε την Περιφέρειά μας σύγχρονη και ανθρώπινη.
ως την Τετάρτη
εθιμοτυπική η μία, για τα σοβαρά προβλήματα των επιχειρήσεων η άλλη
συνεχίζει στην προεδρία ο Ι. Τριανταφύλλου
Η δημοτική αρχή του Δήμου Δίου-Ολύμπου και ο Δήμαρχος Κώστας Δημόπουλος που παρέστη στη λαμπρή τελετή της βράβευσης, συν χαίρουν την Καίτη Νίκα-Μάνου
Η λειτουργία της ΜΕΘ αποτελεί ένα ορόσημο στη ιστορία του Νοσοκομείου Κατερίνης. Ο κίνδυνος της κατάρρευσης ξεπεράστηκε. Το Νοσοκομείο αναβαθμίζεται. Συνεχίζουμε μαζί.
Θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε για να μπει ένα οριστικό τέλος στις μνημονιακές πολιτικές που κατέστρεψαν κοινωνία και οικονομία.
και διάλεξη του Σ. Μασταγκά
ενημέρωση για επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα από την ΕΜΥ
στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου
και βράβευση για τη δωρεά ξύλινων ομοιομάτων
Λόγω εορτασμού του πολιούχου Λιτοχώρου του Αγίου Διονυσίου του εν Ολύμπω


