οι ιδιοκτήτες προσφέρουν στέγαση σ’ όσους κυριολεκτικά μάχονται την πανδημία
καιι στους ευγενείς επιτήδειους – οδηγίες της ΕΛ.ΑΣ.
τι καταγγέλει ο Κρίτωνας Αρσένης
είναι ζωτικό να ενημερωθείτε επίσημα και να βρείτε τι πρέπει να πράξετε σε κάθε περίπτωση
η απαγόρευση κυκλοφορίας ως μέσο εκλογίκευσης των μαζών
δεν είναι χόμπυ και Fb – είναι καθήκον και ευθύνη που επέλεξες και αγωνίστηκες να αναλάβεις και να εκπληρώσεις
είναι αυτή με την Αλήθεια.
η πρόθεση του δημάρχου και το ποστ που γέμισε το #μένουμεσπίτι Σάββατό μας
έκκληση του Δήμου Δίου-Ολύμπου προς τους επισκέπτες μας
Ελλάδα: 1 αυτοκίνητο κάθε λεπτό (περνάει τα διόδια) και η κυβέρνηση απειλεί οδηγό ΚΑΙ επιβάτες με πρόστιμο κι έχει και στοιχεία για το ποιοι διέσχισαν τα διόδια…
ν’ αφήσουν το πάρεργο το παράνομο και να ράψουν καμιά μάσκα, τώρα που γλυτώσαμε απ’ το Μακεδονικό και θα πεθάνουμε πραγματικά από πραγματικό κίνδυνο???
σε καιρό θανατηφόρου πανδημίας, μετά μια δεκαετία οικονομικής κρίσης


