στο Δημοτικό Συμβούλιό μας
παρεμβάσεις ή έργα??? ανακοινώσεις και μελέτες ή λύσεις???
και καμία παραίτηση
…παραιτήθηκε κι άλλο μέλος και μάλιστα της διοίκησης
ο δήμαρχός μας είπε χθες πολλά στην συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου μας – αυτή την ερώτηση όμως ΔΕΝ την απάντησε
2η πρόσκληση, καλύτερη κι από την πρώτη – εκτος ωραρίου κι αυτή η ανάρτηση
‘σφίξαν τα πράματα” για την δημαρχία – αναμένονται ακόμα περισσότερες ασφαλτοστρώσεις, περισσότερα θυμιατίσματα από “δημοσιογράφους” και ακόμη πιο πλατιά΄χαμόγελα
ως πότε και ως τι τόση σήψη?
οι λόγοι που το “τίναξαν στον αέρα” και τα χρήσιμα συμπεράσματα για το δικό μας Επιχειρηματικό Πάρκο/Βιομηχανική Περιοχή
στην αίθουσα εκδηλώσεων του Γυμνασίου-Λυκείου Λιτοχώρου, από την Ομάδα “Γένεσις”
“αναβαθμίζουμε τις υποδομές και στηρίζουμε έμπρακτα τις τοπικές κοινωνίες σε κάθε γωνιά του νομού”, είπε πριν 11 μέρες η Σοφία Μαυρίδου


