Ρεπορτάζ

Πραγματικό. Με τέσσερα “Π” και ένα “Γ”. Χωρίς πρόσθετα και ομογενοποιητές, καθαρό και για τον αναγνώστη και για τον άρχοντα.

ΝΕΟ POS ισολογισμός οε

Έμπρακτη στη Θεσσαλία

"είμαστε δίπλα" και "έιμαστε κοντά" στην Μακεδονία/Πιερία

και πουθενά μέτρα και στήριξη κι ακόμα “βάζουν μέσο” στον ΕΛΓΑ και διαφημίζουν επαφές και συναντήσεις και ΔΕΝ κάνουν ότι κάνει η διπλανή Θεσσαλία και έκανε και η Πιερία παλαιότερα και το σταμάτησε η κυβέρνηση (Μητσοτάκη)

Υπεράνω η Εκκλησία

αλλά η ευλογία, ευλογία

μετά την σχετική δήλωση του κου Γεωργίου, και η ΔΕΕΠ τον επισκέφθηκε και υποψήφια – η πρώτη για την ευλογία του και η δεύτερη για να λάβει τις ευχαριστίες -της Μητρόπολης – ΟΛΑ αυτά σε παρατεταμένη προεκλογική περίοδο

Πεθαίνοντας στο “Ντουμπάι”…

κι ο απινιδωτής στο μπουγατσατζίδικο (!!!)

μάθαμε για την 63χρονη στη Κω, μάθαμε για την τραγική 19χρονη έγκυο στη Νέα Μάκρη – για τον 60χρονο που ξεψύχησε σε φαρμακείο του ελληνικού “Ντουμπάι”… ούτε γάτα-ούτε ζημιά?