απόψε, στις 6μμ, στο Λιτόχωρο
και λαϊκή συνέλευση με την υφυπουργό, τους βουλευτές και την αντιπεριφερειάρχη, το Σάββατο
θα μας φάν’ τα φίντια…
στα “χνάρια” του πρώην και ο νυν κοινοτάρχης – τι θα πει απόψε ο δήμαρχος???
+ έξι η Κατερίνη= 13 (φτου σκόρδα) – 104 η Χαλκιδική
με φως, ήχο, φορτιστή, wi-fi και bluetooth…. (στο Βιλαμπάχο…. ακόμα τρίβουν μετά το φεστιβάλ παέγια….)
και το -γνωστό- καμίνι του
και αναμένουμε τις δημόσιες ανακοινώσεις περί Ολύμπου
Χωρίς Λόγια (μόνο σημερινές φωτογραφίες και βίντεο)
… περιμένοντας την Ανάσταση
ήταν για μια δεκαετία επικίνδυνο και τώρα ανακαινίζεται, δημιουργώντας αντιοικολογικά μπάζα ΚΑΙ ερωτηματικά
διαφορετικά τα συμπεράματα


