απ’ την πολλή Αγωνιστική Εργατική Πρωτομαγιά!!!!!!!!!!!!!!
τι απάντησαν στις ερωτήσεις της Ε τ Ο για: πόσοι ζούνε με τον τρόμο της διακοπής ρεύματος, τον χουντικό υποψήφιο του Γερολιόλιου και την πορεία του ΠΑΣΟΚ
κι αποχαιρέτα τον τον οικισμό που έχασες….
πέθανε χθες, πλήρης ημερών
… και όλα μια χαρά την θεϊκή και μυθική Πιερία
και φτάσαμε σίγουρα στους τέσσερις υποψηφίους, με τον Τζόβα πέντε – …πλήρης η επιβεβαίωση του τοπικού παράγοντα που προέβλεπε μονομαχία Γερολιόλιου-Κουρίτα στις φετινές εκλογές….
όχι απλώς υποβάθμιση, αλλά πλήρης καταρράκωση και αυτοεξευτελισμός
πόσες ξεφτίλες πια, μωρό μου;;;; πόσες….
και δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο ακριβώς λόγο συνεδριάζει το Δημοτικό Συμβούλιό μας και δεν το βολέψαμε κι αυτό με την παράλειψη μιας-δυο λέξεων….
και δικογραφία με σοβαρές παραβάσεις και κατηγορίες – η ανακοίνωση που δημιουργεί περισσότερα ερωτήματα απ’ όσα απαντά
αποτέλεσμα τροχαίου κοντά την σήραγγα του Πλαταμώνα, στην ΠΑΘΕ, σήμερα τα ξημερώματα
συγχαρητήρια και στους υποψηφίους σου που προέρχονται από την Δεξιά, το Κέντρο ΚΑΙ την Αριστερά – άξια η ΣΥΝθεση


