“… Σχηματίσθηκε δικογραφία σε βάρος 59χρονου ημεδαπού–προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου εταιρείας … “
και με αφορμή -την αναμενόμενη για δεκαετίες- ανάπτυξη του Ολύμπου και του τουρισμού μας
το Σάββατο του Λαζάρου και σε εκκλησίες
“αν κληθώ”… αλλά ΔΕΝ κλήθηκε – και είχαμε περιθώριο σχεδόν 4 χρόνια να τον καλέσουμε και 33 που “σέρνεται” (το ΒΙΟΠΑ μας)
και την Πιερία με τις καθυστερήσεις λόγω έργων – με στοιχεία από την “Αιγαίου” και την φροντίδα της Ε τ Ο – δείτε και οδηγίες της ΕΛ.ΑΣ. για την προστασία σας
οι λόγοι της αποχής που δεν διαβάστηκαν καν στο Δημοτικό Συμβούλιο
και την συμφωνία που υπογράφεται αύριο – σιγή Γερολιόλιου-Δημόπουλου-Φαρμάκη-κτλ, αλλά και άλλων
ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου τα βρίσκει όλα τέλεια, ακόμη και μετά το master plan που παρουσίασε σήμερα και η μελέτη του οποίου ΔΕΝ συμπεριέλαβε το ΒΙΟΠΑ! ! ! ! !
μέχρι να ολοκληρωθούν με μεγάλη καθυστέρηση τα έργα και ως να ξεκινήσουν τα επόμενα τα οποία θα ξεκινήσουν αμέσως αφού τα προηγούμενα ΘΑ ολοκληρωθούν με καθυστέρηση ετών ! ! !


