(λες να συγχωνευτεί η … Κουρίτα;;;) – πράγματι, ο Στέργιος δεν νοιώθει καμία πίεση, μπορεί να αποχωρήσει ότι ώρα θέλει
όπως επιβάλλει η νέα, επίμονη επέλαση της πανδημίας σε νομό με πολλά κενά – κρίσιμη η κατάσταση στα σχολεία
αλλά ούτε με τους συνδιοικητές σου, το Δημοτικό Συμβούλιο, τους δημότες του παρολύμπιου Δήμου; πάλι… πτηνοτροφεία???
ο απολογισμός συμπίπτει με την προσχώρηση Μυλωνέρου για την οποία ο ήδη προσχωρήσας απο διετίας δεν είχε ιδέα, ούτε για λόγους πολιτικής ευγένειας… – αισθάνεται παραγκωνισμένος και υπό πίεση ο Στέργιος?
με το δείγμα της πρώτης μέρας… ειμαστε σίγουροι για το δείγμα της τελευταίας μέρας και της κοινωνικής πολιτικής που μας περιμένει – και πάλι συγχαρητήρια
και έπεται συνέχεια – οι πρώτες αντιδράσεις των επικεφαλής μετά την ανακοίνωση της σύμπραξης Μυλωνέρου με την δημαρχία Γερολιόλιου
προσκεκλημένος του ΙΣΠ – κοινή σύσκεψη μετά συναντήσεις με αντιπεριφερειάρχη και μητροπολίτη – νέα προσπάθεια, σχεδιασμένη στα μέτρα του νομού
κι οι υπογραφές αυξάνουν
τα νέα απ’ το Πεντάγωνο φέρνει η Γιάννα Ηλιάδη, μέσω της Ε τ Ο
και οι 800 τόσες υπογραφές των πολλών – σκέψεις και στοιχεία μετά και την δεύτερη σύσκεψη στην Κονταριώτισσα για το πτηνοτροφείο ΚΑΙ την ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου μας κατά της αδειοδότησής του
επίσημα και με τη βούλα και δημοσιευμένη, με ταχύτητες …εκπρόθεσμες???


