δεν μας αρέσουν τα δώρα του Επιμελητηρίου?
Δευτέρα και Τετάρτη –
τι ανακοίνωσε χθες η Άννα Μάνη! ! !
“Καλούμε τους πολίτες και φορείς της Πιερίας, να αντιταχθούν σθεναρά και ενεργά σε αυτήν την καταστροφική για
τον τόπο μας εξέλιξη, συντασσόμενοι με την τοπική κοινωνία και τους επαγγελματίες της περιοχής.” – τι λέει για την μέλέτη του έργου νομικός με ειδίκευση στα περιβαλλοντικά
κι ενώ πολλοί “κάνουν την πάπια”, οι αντιδράσεις κορυφώνονται – σήμερα πολίτες και φορείς συσκέπτονται για να αντιμετωπίσουν τις ανεμογεννήτριες σε δύο νομούς
“δημαρχοδάσκαλε που δίδασκες…” και λοιπά θλιβερά ενσταντανέ των αρχόντων μας που και νοιώθουν και είναι σίγουροι ότι είναι άριστοι, άψογοι και διάφορα άλλα δικά τους… ενώ το VAR άλλα δείχνει
όσα ισχύουν επι τόπου και στην πραγματικότητα???
ο Πληξίδας παραμένει πιστός στον επικεφαλής του και μόνο ο δήμαρχος θα αποφασίσει αν θα είναι ξανά υποψήφιος (ο Πληξίδας), ο δήμαρχος θα είναι σίγουρα (υποψήφιος) – Κιάφας και 4 ακόμη στο γιατρό για αυτιά και μάτια
και η ΚΟΙΝΣΕΠ είναι μια λύση”
και να γλυτώνουν τα δύσκολα, διατηρώντας “με νύχια και με δόντια” την εικόνα των αρίστων
και ότι συνεργάζεται μόνο με την Κεντροδεξιά – “όλα καλά” δηλαδή… ή “όλα ίδια”
πως λέγεται αυτός που καλλιεργεί σε έκταση που δεν είναι δική του; πως λέγεται αυτός που ορκίστηκε να τηρεί το νόμο και να προστατεύει το δημόσιο συμφέρον, αλλά προσπαθεί να νομιμοποιήσει μια παρανομία με μια δεύτερη, πολύ μεγαλύτερη???


