και χάνουν και οι “μικροί” της πωλητές, οι παραγωγοί, οι αγρότες και τελικά οι καταναλωτές
να μην επαναληφθεί η διπλή καταστροφή – 17 επιχειρηματίες της Γρίτσας θέλουν ενημέρωση και δεν θέλουν μαούνες και καταστροφή και κέρδη κάποιων, αλλά όχι δικά μας
απαγόρευση εξόδου από τη χώρα και εμφάνιση σε αστυνομικό τμήμα δις μηνιαίως
αν δεν είχε συλληφθεί-κατηγορηθεί… τι θα δήλωνε?
με την απολογία του προϊσταμένου και των υπαλλήλων της Διεύθυνσης Συγκοινωνιών
ολοκληρώθηκαν οι δύο πρώτες απολογίες – κοινοτάρχη και ιδιοκτήτριας σχολής οδηγών – αφέθηκαν ελεύθεροι με περιοριστικούς όρους
από Λιτόχωρο και Κονταριώτισσα
άφησε τα κόμματα εκτός και “έμπασε” μόνο ένα – για “σοβαρή πολιτική αμέλεια” κάνει λόγο ο τοπικός ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ
και αιρετός στους συλληφθέντες
θα αποκτήσει από το τρίτο, αυτό με την επέκταση (έργο)
καταιγιστικές εξελίξεις από το πρωί στην Αντιπεριφέρεια και όλη την Πιερία – συνεχής ροή με τα ρεπορτάζ των πανελλαδικών καναλιών
ως πότε θα παρανομούν; ήδη συμπλήρωσαν 24 ώρες παράβασης του Νόμου; ή όχι?


