δεύτερος ο Θεοδωρακάκος – ο Γιώργος Μαυρωτάς ήρθε για τον 18ο Olympus Marathon… πλήρως – και έτρεξε και απένειμε έπαθλα
ελάτε τον Αύγουστο να μας πείτε πάλι “μειώστε το λάστικο”…
που θα γίνει όμως κανονικά – δείτε το πρόγραμμα
με άψωγι εμφάνιση πάντα – γιατί πήγε αποκληστεικές πληροφορίες
18ος Olympus Marathon
αυτόν για τον οποίο δεν έχει καμία αντίρρηση ο ΦΟΔΣΑ, η δημαρχία μας και όλες οι παρατάξεις της και τα στελέχη της
του Δήμου-πρότυπο ανακύκλωσης σε όλη την Ελλάδα (Δήμος Δίου-Ολύμπου)
στο πλαίσιο της εισαγγελικής έρευνας που προχωρά με γρήγορο ρυθμό
και η προσχωρήσασα διαπιστώνει απώλεια της επικοινωνίας και είναι “στην κόντρα” με τον αντιδήμαρχο… τι να περιμένουμε από Σεπτέμβριο και μετά???
+1 έδρα η ΔΑΚΕ – τα ευχαριστήρια των παρατάξεων
έναν 60χρονο που κατέρρευσε στο Ε4
κι όλα αυτά για το θέμα που θα έπρεπε να είναι το κύριο της επικαιρότητας, της πολιτικής ζωής, των ενεργειών της Δικαιοσύνης


