Νίκος Κοντός, πρόεδρος ΕΟΟΑ: “Στον Ολυμπο τι θα προσφέρει το έσοδο από το εισιτήριο;”
και ανίκανοι με ευθύνες
των αρμόδιων υπουργείων και της πολιτικής ηγεσίας (για το εισιτήριο) – και κάντε τώρα όποια διαβούλευση θέλετε (για το εισιτήριο)
θα συμφωνήσετε κι εσείς, κε δήμαρχε, ότι το μοντέλο σας κάπου πάσχει – και πάσχει στην κυριαρχία των καταστροφικών, παράλογων, σπάταλων μικροεξυπηρετήσεων/ρουσφετιών/ύποπτων άχρηστων έργων
η πρόσβαση στα οποία είχε απαγορευτεί με ΠΝΠ
10 σύλλογοι και 8 επαγγελματίες δημοσίευσαν σήμερα την άποψή τους για την απαράδεκτη πρόταση
ευτυχώς έχουμε τα χρυσά κουτάλια έτοιμα χρόνια τώρα, προετοιμασμένοι απ’ τους τοπικούς “λαγούς”
όταν η κυβέρνηση μη μπορώντας να εκπληρώσει τα καθήκοντά της απαγορεύει τυφλά και δεν μπορεί ούτε καν να εφαρμόσει την παράλογη απαγόρευση…
μια καταιγίδα και… να η δοκιμή της φροντίδας Α’ και Β’ Βαθμού προβολής και δημοσίων σχέσεων
ύδρευσης, άρδευσης, προβλημάτων και πρακτικών που τελειώνουν μαζί του
συνέντευξη των “I can’t breathe” στον 102fm – αναμένεται και συνέντευξη της Μαυρίδου για το ίδιο θέμα
στους κατοίκους και τους τουρίστες, καθώς και στους διερχόμενους πολίτες και βέβαια στους λουόμενους.”


