το επιβεβαίωσαν πλαγίως και θα το παλέψουν ευθέως
της ΠΕ Πιερίας – θα εμμείνει στην παραίτησή του, ακόμη κι αν δεν γίνει αποδεκτή(;)
ο Στέργιος τα είπε πάλι όπως σχεδόν είναι… το θέμα είναι αν αυτοί που πρέπει -κι ο δήμαρχος- θα κάνουν σχεδόν όσα είπε ότι πρέπει να κάνουν…
επώνυμα, δημόσια, με βίντεο και φωτογραφίες, με σχόλια και πολλά ερωτηματικά, λίγες μέρες το Δημοτικό Συμβούλιο και την ανακοίνωση ότι ο βιολογικός μας δουλεύει άψογα – μόνο ο βιολογικός μπορεί να ρυπαίνει???
ήρθε, έτρεξε (εκπροσωπώντας τον πρωθυπουργό!!!), φωτογραφήθηκε και έδωσε συγχαρητήρια
χωρίς βροχή ή χαλάζι, αλλά εξίσου καταστροφικός – έριξε κολώνα του δικτύου που τροφοδοτεί το διυλιστήριο και το πάνω Λιτόχωρο – επισκευάζεται
πάρε κι εσύ ένα “φιλέτο”… μπορείς – το μενού της αποψινής τηλεσυνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου μας
ο υφυπουργός Αθλητισμού πήρε νούμερο για τον αγώνα
“αυτοψία” της βουλεύτριας στο μεθοριακό σταθμό Ευζώνων
ο παλιός ΟΣΕ είναι υπεύθυνος για την απουσία ασανσέρ στο σταθμό Λιτοχώρου και όχι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ…
στην Αγίου Νικολάου, στο Λιτόχωρο – θα ατενίσουμε τον Όλυμπο ΧΩΡΙΣ καλώδια


