και η ενημέρωση γι’ αυτό έγινε μια μέρα πριν την σημερινή συνέντευξη Τύπου – αρχή του τέλους μιας δεκάχρονης υπόθεσης που ζέχνει σε μια ολόκληρη πόλη?
“φάτσα” κάργα-περιεχόμενο … δεν το είδαμε ποτέ
ΚΑΙ η διοίκηση της ΔΕΑΔΟ μέρος της δημαρχίας σου είναι – και η πινακίδα που τοποθέτησαν οι “φωστήρες” της
η πρώτη μαζική εκδήλωση εν καιρώ πανδημίας στον Δήμο μας
συνειδητή παραπλάνηση και δημαρχιακή και διπλή
βρέθηκε η κατασκήνωσή του στα Πελεκούδια – θα πήγαινε στο Λιβαδάκι
το βεβαιώνει ο αρμόδιος, εδώ και ένα χρόνο….
(και άλλα ψηφιακά παραμύθια, μονίμως δαπανηρά και αιωνίως αναποτελεσματικά)
προβλήματα, προστριβές, παραιτήσεις, “μπαλώματα”…
δύο πολύ υπαρκτά και ζωτικά προβλήματα για όλη την Πιερία και η καθημερινή προσπάθεια κάποιων πολύ συγκεκριμένων να το εξαφανίσουν … στρουθοκαμηλικώς
στη θάλασσά μας – μπορεί να το συζητάμε αραιά και που… αλλά το φαινόμενο και η ζημιά υπάρχουν συνέχεια και για καμία σύλληψη ρυπαίνοντα δεν ακούσαμε


