Ρεπορτάζ

Πραγματικό. Με τέσσερα “Π” και ένα “Γ”. Χωρίς πρόσθετα και ομογενοποιητές, καθαρό και για τον αναγνώστη και για τον άρχοντα.

ΝΕΟ POS ισολογισμός οε

πρόεδρε, με τις άλλες παρανομίες

ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ;;;

έκανες κάτι; τις παρέπεμψες στο Στέργιο και …τις ξέχασες;;; γιατί τόση εμμονή στις παρανομίες αλλοδαπών και ΤΟΣΗ ανοχή στις παρανομίες των δημοτών που διοικείς???