κατά τ΄ άλλα… πολλά συμβαίνουν και θα συμβούν και σας αφορούν όλα, ακόμη κι αν δεν ενημερωθείτε
ένα ενσταντανέ στο Επιμελητήριο στη διάρκεια της επίσκεψης Τσίπρα και πως ένα τοπικό πρόβλημα είναι διεθνές και διπλωματικό και δεν έχουμε -πια- κανένα λόγο να μη μας απασχολεί
αυτο-“Οδύσσεια” Γερολιόλιου κι όπως αντέξει, με φιμωμένους τους δημοτικούς συμβούλους από προεδρικό “κουμπί”
με 13 -φτου σκόρδα- θέματα στην ημερήσια διάταξη
μόνο κατά Δημητρακόπουλου; – “ΑΠΑΝΤΟΥΜΕ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΣ ΝΑ ΣΩΖΟΥΜΕ ΟΣΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ”
διαφωνούσε με πολλά, διαφώνησε και με τον προϋπολογισμό – και παραιτήθηκε
και υπό την προεδρία του Χαράλαμπου Αθανασίου – στο “Βήμα”, δεύτερη παραίτηση και “αποκαθήλωση” αποκλειστικού ρεπορτάζ – άνοιξαν τα νυχάδικα / προσιτές τιμές στα φυσικά χριστουγεννιάτικα δέντρα
όπως ακριβώς αρμόζει στον πόλεμο που ζούμε και που -λένε ότι- νικάμε
ότι ο Άδωνις κι η κυβέρνηση “τελείωσαν” τους μικρομεσαίους…
η κατάστασή του δεν εμπνέει ανησυχία
τα ερωτήματα πληθαίνουν, ενώ η Αντιπεριφέρεια καθαρίζει τον παράπλευρο της ΠΑΘΕ , συνεχίζει τις σωστικές εργασίες, είναι σε επιφυλακή και -πιθανώς- συνεχίζει τις ετήσιες σπατάλες για να μην κάνει ένα σχεδιασμένο, ολοκληρωμένο έργο
πέρα από τα ρεπορτάζ και τις πάντα υπαρκτές ευθύνες του αρμόδιου και προϊστάμενου, αποφάσεις και πράξεις αιρετών αποδεικνύουν την μακρόχρονη απραξία και την εμμονή στις λάθος επιλογές (και στις φωτογραφίσεις) άλλων αιρετών


