ΚΑΙ οι κάδοι της ανακύκλωσης φυτοφαρμάκων
σωστά, κε δήμαρχε? παλιά αυτό το λέγαμε “μπλοκάρισμα του διαγωνισμού” – τώρα πως το λέτε εσείς εκεί γιατί ξεχνάω πως το λέμε εμείς εδώ?
αν δεν τα έχετε δει όλα ήδη
με πρώτο στόχο το Δημοτικό Συμβούλιο – “το πήραμε χαμπάρι” μόνο χάρις στον Φαρμάκη – ο δήμαρχος “ξεσπάθωσε” κατά των Fb-καταγγελιών και δήλωσε άγνοια για έκθεση του Υγειονομικού και εισαγγελική παραγγελία!!!
από σήμερα τα νέα μέτρα/σχεδόν lock down – όλα αποδεικνύουν τα λάθη τους – παίρνουμε την ασφάλειά μας στα χέρια μας
όλα σε συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου μας (και τα “γαλλικά”…)
ενώ θέλουμε να ανακυκλώνουμε
και μία δημαρχία – και περνάει ήδη και μια δεύτερη – η δεύτερη (δημαρχία) διανύει ήδη τον δεύτερο χρόνο της
υπάρχει πράγματι πρόθεση και σχεδιασμός για το πρώην Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Πέτρας; από που προκύπτει, αν δεν ρωτήσατε ή/και δεν σας απάντησαν???;
“την πάπια” κι “από δω παν’ κι οι άλλοι…” –
αθρόα προσέλευση στο ΚΥ Λιτοχώρου
Η ενίσχυση της περιβαλλοντικά βιώσιμης, αποδοτικής ως προς τους πόρους, καινοτόμου και ανταγωνιστικής αλιείας και υδατοκαλλιέργειας, καθώς και η προώθηση της γαλάζιας ανάπτυξης και των θαλάσσιων δεξιοτήτων στην Ελλάδα


