στις 7μμ – θα ‘χει και ενημέρωση για το εισιτήριο (στον Όλυμπο… ναι ναι … αυτό που είναι να μπει και να μην ανησυχούμε)
το ένα μόλις έγινε γνωστό, αλλά λένε ότι δεν ισχύει, για το δεύτερο διαβεβαιώνουν ότι υπογράφεται οσονούπω και είναι απαραίτητο για να υλοποιηθεί και το πρώτο – όχι στο βουνό, αλλά στην ενημέρωση βγαίνει ο δήμαρχος
η Μαρία Ευθυμίου μίλησε στην Ε τ Ο μετά ένα … μεγάλο μάθημα για τον μικρό μας κόσμο
Νίκος Κοντός, πρόεδρος ΕΟΟΑ: “Στον Ολυμπο τι θα προσφέρει το έσοδο από το εισιτήριο;”
και ανίκανοι με ευθύνες
των αρμόδιων υπουργείων και της πολιτικής ηγεσίας (για το εισιτήριο) – και κάντε τώρα όποια διαβούλευση θέλετε (για το εισιτήριο)
θα συμφωνήσετε κι εσείς, κε δήμαρχε, ότι το μοντέλο σας κάπου πάσχει – και πάσχει στην κυριαρχία των καταστροφικών, παράλογων, σπάταλων μικροεξυπηρετήσεων/ρουσφετιών/ύποπτων άχρηστων έργων
η πρόσβαση στα οποία είχε απαγορευτεί με ΠΝΠ
10 σύλλογοι και 8 επαγγελματίες δημοσίευσαν σήμερα την άποψή τους για την απαράδεκτη πρόταση
ευτυχώς έχουμε τα χρυσά κουτάλια έτοιμα χρόνια τώρα, προετοιμασμένοι απ’ τους τοπικούς “λαγούς”
όταν η κυβέρνηση μη μπορώντας να εκπληρώσει τα καθήκοντά της απαγορεύει τυφλά και δεν μπορεί ούτε καν να εφαρμόσει την παράλογη απαγόρευση…
μια καταιγίδα και… να η δοκιμή της φροντίδας Α’ και Β’ Βαθμού προβολής και δημοσίων σχέσεων


