παρά μόνο όσα θεώρησες ότι σε βολεύουν και ΔΕΝ εξηγούν πως ένα γεγονός παρέμεινε άγνωστο για οκτώ -8- μήνες
πως τιμήσαμε την Ημέρα και στο Δήμο μας και στην Πιερία μας -τόπο που παράγει ελάχιστα απορρίμματα και πάμπολλα δελτία Τύπου καθημερινώς κι έχει και το ανυπέρβλητο βουνό-παγκόσμιο σύμβολο-τουριστικό κεφάλαιο-ανάπτυξη-χρυσά κουτάλια-κτλκτλκτλκτλκτλ
“εργαζόμαστε για την αποκατάσταση εντός της ημέρας…”
έγιναν σήμερα και στο Λιτόχωρο
για να δούμε και γιατί απαντήσατε όπως απαντήσατε (δηλαδή με ψέμα)
και φτιάξτε σενάρια ως να ολοκληρωθεί το ρεπορτάζ…
ακόμη κι όταν σου αποδίδει… το μέγιστα
ποιοι είναι οι πελάτες του ΤΑΙΠΕΔ στην Πιερία?
το “βουνό” του κυττάρου 1 ξεπέρασε το ύψος του δρόμου και της περίφραξης – τι συζητήσατε προχθές;;; πάλι για την …ανάπτυξη???
κατά 60χρονου εκπαιδευτικού
ΕΔΕ για το περιστατικό στο Ν. Κεραμίδι
εμπιστευόμαστε την προπαρασκευή με τα ελαφρά όπλα και την αεροπορία και μετά θα εξαπολύσουμε γενική επίθεση, κατά πως αρμόζει σε παγκόσμια κορυφαίο τουριστικό προορισμό…


