εντός ολίγου αναμένεται να τους προσεγγίσουν οι πρώτοι διασώστες
και Χρόνια Πολλά στο Προεδρικό Διάταγμα (για όλους τους Όλυμπους) και κάποιος να το πει και στον Φορέα/τμήμα ΟΦΥΠΕΚΑ
κατά το κοινώς λεγόμενο… κάρβουνο (απ’ το γνωστό καμίνι) – ένα “Μέσο” της Λάρισας χτυπάει το νταούλι και όλα τα καλά παιδιά της Πιεριας χορεύουν στο ρυθμό του fake
όχι σε αγωνιστική ΄πίστα, αλλά σε δρόμο των Νέων Πόρων
πλήρης και επίσημη η αλλαγή στάσης ΄του δημάρχου μας έναντι του καμινιού, όπως και στα πτηνοτροφεία – Κιάφας: το ένα θέλει να γίνει …τρία
μια σύντομη διαδρομή που επέβαλλαν οι αντιδράσεις και η κινητοποίηση, με ενδιάμεση στάση σε πρόταση για να αλλάξει ο νόμος!!! – ΑΛΛΑ το καμίνι συνεχίζει να υπάρχει και να λειτουργεί
στις 7.30μμ στον κόμβο της παλιάς εθνικής, στο “Maxim” – το “I Can’t Breathe” της νότιας/τουριστικής Πιερίας
παραιτήθηκε -μετά 8 μέρες- ο Νίσσου και ανέλαβε η επόμενη σε ψήφους Γεωργιάδου
μέρος 1ον: η συνηθισμένη, γενική, θετική ματιά
η ΡΑΕ θα ανακοινώσει τα ονόματα την Πέμπτη- “βαρύ πέλεκυ” προανήγγειλε ο Σκρέκας
δύο -2- χρόνια μετά και “Το τελευταίο διάστημα παρατηρούνται συχνά φαινόμενα απόρριψης μη ανακυκλώσιμων απορριμμάτων σε κάδους που προβλέπονται αποκλειστικά για την ανακυκλώσιμα προϊόντα”???
πέρυσι βόλευαν υδροκλοπές, φέτος το νομιμοποίησαν, του χρόνου….???


